onsdag 8 juli 2009

Intervju med ******** **************

Ja här är intervjun: efter som han vi intervjuvat ville va annonym skiter vi i vad han heter men säj hur gammal du är då? 22hur länge har du diggat ESK ? jag börja gå på arenan kanske 01 det var ett bra tryck där tidigare hade jag stött aik men sen blev det ESK men jag håller på aik oxå lite men varför håller du inte på BARA på ESK ok jag gillar oxå lite andra lag typ bajen o ifk göterborg o ManU men ändå? men man kan ju hålla på flera lag tycker jag sen är det kul o hålla på NÅT lag som vinner i bland iaf! haHa ok tack för intervju!!!! tilllägg? nej ok.

Vi på bloggen tackar tackar för den lilla prat stunden vi fick med han vi lär ju göra flera intervjuer sen men det blir sen det! vi på bloggen säger som vi brukar FORZA ESK! FORZA ESK! FORZA ESK!

2 kommentarer:

  1. Skön intervju. Not.

    SvaraRadera
  2. Men läs den inte då blir trött på att niklagar många många har hört av sej o tyckt att vi är den BÄSTA bloggen om ESK så vi slutar inte bara för att nån sirius-vsk supporter klagar

    SvaraRadera