måndag 30 november 2009

Vi fick mail

DIVERSE Ja nu igår fick vi mail ja inte anonymt men vem det va ifrån skriver vi inte ja han undrade lite på skämt om jag (Yimmy) o dom andra gått på svenska lektionerna i skolan o om vi ens hade gått i skolan alls ja jag kan ju svara för egen del ja dom andra vägrar svara ja men jag tänker iaf svara ja jag har gått 3 årigt gymnasium (fordons tekninsk) ja mitt bästa ämne va kanske inte svenska o sånt ja jag vet att jag stavar illa ja jag får höra det ganska ofta ja men då vill jag bara säga att jag har ett jobb som är ganska väl betalt ja speciellt när man får över tid o det är det enda jag skulle kunna vilja jobba med ja alltså har jag ett DRÖMM JOBB ja jag skulle kunna JOBBA GRATIS på FRI TIDEN ja så kul är det ja vilka andra har det ja jag känner en kille han är säljare på en stor firma o tjänar mycket mer än jag ja han har tjänste bil o massa förmåner som inte jag har ja men han trivs inte alls med sitt jobb o sin tjej ja vad vad jag vill ha sagt är jag är ingen idiot även om det nog ser ut så ja fast jag är skit dålig stavare ja o bara man trivs ja va fan spelar det för roll vad man gör ja särskillt om man älskar ESK ja tänk er för nästa gång era misslyckade fina människor FORZA ESK FORZA YIMMY!

4 kommentarer:

  1. Du har så rätt Yimmy. Även om jag och andra driver med dig ibland!

    SvaraRadera
  2. Ja jag tröttna lite på alt tjat ;-)

    SvaraRadera
  3. Det var alltså jag som skrev den första kommentaren

    SvaraRadera