söndag 25 april 2010

ESK FANZ SKA DRA PÅ RAGGAR RUNDA!!!!

FANZ AVENEMANG Ja som ni vet så gillar jag raggar kulturen ja även om jag inte är en raggare (ja jag gillar hård rock kulturen oxå o lite andra kulturer) ja o nu när det börja r bli lite varmt o vår o så ja så tänkte vi fixa ESK FANZ RAGGAR RUNDA ja förhoppnings vis lär det bli ett åter kommande evanemeng ja man är några stycken som fixar bil ja o en måste ju va nykter ja men dom andra ska dricka öl o sånt ja sen så tar man med sej antingen kastett band eller cd skivor ja eller som i min bil stereo kan man ha både cd o mp3 låtear ja med några bra o häftiga låtar ja helst inte country ja fst jag vet ayy många gillar det (ja eller hur!) ja sen kan man ju ha ESK hals dukar o lite flaggor o sånt ja nu ska det ju inte va nån konkurerande runda till lilly town grejerna nej ja utan bara ett rent ESK FANZ grej så ni vet ja allt är bara på planerings stadiet ja som vi börja o planera igår på krogen ja men som änndå vore en kul grej ja mera info kommer när vi snackat igenom va vi ska göra o så FORZA ESK!!!

5 kommentarer:

  1. åter kommande lavemang?

    SvaraRadera
  2. Oh SHIT! Den vill JAG vara med på!

    SvaraRadera
  3. Jag som trodde ni ägnade er åt fotboll

    SvaraRadera
  4. Och jag upprepar: GÅ NÅGRA EXTRA ÅR I SKOLAN, TA PRIVATLEKTIONER ELLER KÖP EN ORDBOK OM DU SKA SKRIVA I EN BLOGG! Pinsamt våld mot det svenska språket!

    SvaraRadera
  5. Ja va mycke skit snack det ska va ja vi skriver som vi gör ja vi skriver vad vi vill ja meningen är ju lite o lätta opp artiklarna lite med o skriva även om sånt som inte är fotboll

    SvaraRadera