fredag 7 maj 2010

Rotebro hemma imorn OBS GRATIZ!!!

FOTBOLL Ja dey är ju lätt o bli lite nostalgisk i bland ja från när vi va i allsvenskan 2003 o mötte lag som ifk göteborg malmö aik djurgården hammarbyja vem har glömmt vinsten med 4 - 0 mot helsingborg ja o 2-0 mot örebro? Ja nu ska vi inte sitta o bli bittra ogamla o sura över spilld mjölk ja för imorn kommer rotebro ff på besök tiöll ENA VALLEN ja o då är det GRATIZ in trädeja  rotebro är väll mest känd för obs o dern lokala kändisen KRISTER PETTESSON (RIP 2004 ja så han kommer inte) ja men vi ska ialla fall sluta opp på ENA vALLEN O det kommer bli 2-0 till dom skna gröna ja jag ska köra på kvällen ja jag ska sjussa morsan till västerås (urrrkkk) ja så det blir ingen öl eller sånt för mej ja men ni andra kan ju ses nån stans innan jag jag kommer o va på arernan strakz innan av spark!!! FORZA ESK!!!!!!!!!

3 kommentarer:

  1. Snygg bild bönder

    SvaraRadera
  2. Han ser faktiskt lite ut som din farsa, Yimmy!

    SvaraRadera
  3. Hehe ja jag har hört det förr o han!!

    SvaraRadera