måndag 18 oktober 2010

Borta match mot sura hammar i sura hammar onsdag ja kanske möjlig borta resa

HOCKEY ja ESKs sköna gröna hockey krigar männ reser till sura hammar o ska plocka poäng från dom på cderas egnA HEMma plan ja jag planera o ordna borta resa ja avgångs tiderna o avrese plats blir väll som dom brukar ja jag har buss på gång med 9 playtser ja o som vanligt blir jag SKIT GLAD om nån annan vill köra ja ring mobil eller dkicka mail om du vill åka med ja som sagtr platser är begränat ja så ska du med ja då ska du anmäla dej senast kl10 på onsdag ja kostar ju runt en 100ing om buss blir full ja nu blev det k nske rörit o svårt o lädsa ja för jag är JÄVLIGT trött o borde lagt mej för minst 2 timmars sen ja men jag väntar på en dvd spelare som skulle blir lämmnad för 2 timme sen ja så blir det lite oförståligt få ni ha över sendew med det ja ja SKRIV UPP! MED BUZZ MOT SEGER O ZEMENTERING I TOPPEN I TABBELLEN!!!! Ja

10 kommentarer:

  1. Sitta hemma och kommentera bandymatcher i Uppsala går bra, men inte att gå och stödja ESK i Bachohallen.

    SvaraRadera
  2. Uppdatera nu, fanz! Skriv lite om den snörpiga förlusten sist.

    SvaraRadera
  3. Nu vill vi se en ny knäpp uppdatering!

    SvaraRadera
  4. Sura hammar, förresten!

    SvaraRadera
  5. Kommer det nåt mer inlägg iår eller?

    SvaraRadera
  6. OK. Nu vill vi se knivskarpa analyser om det nya lagbygget i fotbollen!

    SvaraRadera
  7. Ja nu kan ni läsa ja att vi är pågång igen!!! FORZA ESK!!!!!

    SvaraRadera
  8. Synd att du fortsatte med denna underbegåvade idioti

    SvaraRadera